Znak sprawy:S.271.1.2025 Data: 19.02.2025 r.
OGŁOSZENIE
Wójt Gminy Lubomino
ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż nowej, nieużywanej szafki na laptopy stanowiącej własność
Gminy Lubomino.
Przetarg nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.).
Stan : nowy
typ : WNL 208+
rok produkcji: 2019
producent: Malow Sp. z o.o.
stopień ochrony: IP 21
Cena wywoławcza: 3999,00 zł
(słownie: trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100).
Cena zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt.2 ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 361 ze zm.).
Mobilna szafka na laptopy marki Malow Sp. z o.o. umożliwia bezpieczne przechowywanie i ładowanie do 16 laptopów. Wózek posiada przewód przyłączeniowy, drzwi otwierane od środka, uchwyty do przemieszczania się po obu stronach oraz cztery kółka jezdne. W korpusie wózka znajdują się otwory wentylacyjne do cyrkulacji powietrza.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na szafkę na laptopy” w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 12), ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino. Termin składania ofert upływa 10 marca 2025r. o godz. 1000.
Oferta powinna zawierać:
- imię, nazwisko lub nazwę firmy
- adres oferenta
- telefon kontaktowy
- ofertę cenową
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w terminie do 8 marca 2025 r. do godz. 1000 w kwocie 399,90 zł, tj. gotówką w kasie Urzędu Gminy Lubomino,
ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, p. nr 2 lub przelewem na konto Urzędu Gminy nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005.
Wadium oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte zostanie zwrócone bezpośrednio po przetargu, a oferentowi którego oferta zostanie przyjęta, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.
Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej oraz jeżeli uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.
Otwarcie ofert i ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Lubominie, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. Nr 12 w dniu 10 marcu 2025 r.
o godz. 1030.
Informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej www.lubomino.pl.
Komisja przetargowa odrzuca ofertę: jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu; złożoną przez oferenta, który nie wniósł wadium; złożoną przez oferenta nie podającego danych osobowych lub danych firmy.
Komisja przetargowa wybiera ofertę, która zawiera najwyższą cenę.
Umowa na szafki na laptopy zostanie zawarta w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.
Szafkę na laptopy będącą przedmiotem przetargu można obejrzeć w miejscu jej przechowania, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, w dni robocze, w godz. 900 – 1400.
Dodatkowych informacji udziela Pan Tomasz Kołodziejczk, pokój Nr 12, tel. (89)5324450.
Wójt Gminy Lubomino zastrzega możliwość odwołania przetargu bez podania przyczyn.