Znak sprawy:  S.271.2.2025                                                                                                                                                                                                                                       Data: 10.11.2025 r.

OGŁOSZENIE

 Wójt Gminy Lubomino

ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż nowej, nieużywanej szafki na laptopy stanowiącej własność Gminy Lubomino.

 

 Przetarg nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024r., poz. 1320 ze zm.).

 

Stan :                                      nowy

typ :                                        WNL 208+

rok produkcji:                         2019

producent:                                Malow Sp. z o.o.

stopień ochrony:                    IP 21

 

 Cena wywoławcza: 3999,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych 00/100).

Cena zwolniona z podatku VAT na podstawie art. 43 ust. 1 pkt.2 ustawy o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2024r., poz. 361 ze zm.).

 

Mobilna szafka na laptopy marki Malow Sp. z o.o. umożliwia bezpieczne przechowywanie i ładowanie do 16 laptopów. Wózek posiada przewód przyłączeniowy, drzwi otwierane od środka, uchwyty do przemieszczania się po obu stronach oraz cztery kółka jezdne. W korpusie wózka znajdują się otwory wentylacyjne do cyrkulacji powietrza.

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na szafkę na laptopy”  w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 12), ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino. Termin składania ofert upływa  5 grudnia 2025 r. o godz. 1000.

 

Oferta powinna zawierać:

  • imię, nazwisko lub nazwę firmy
  • adres oferenta
  • telefon kontaktowy
  • ofertę cenową

 

Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłata wadium w terminie do 4 grudnia 2025 r. do godz. 1000 w kwocie 399,90 zł, tj. gotówką w kasie Urzędu Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pokój nr 2 lub przelewem na konto Urzędu Gminy nr 57 8857 1054 3001 0007 0292 0005.

 

Wadium oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte zostanie zwrócone bezpośrednio po przetargu, a oferentowi którego oferta zostanie przyjęta, zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia.

 

Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy uczestnik przetargu nie zaoferuje co najmniej ceny wywoławczej oraz jeżeli uczestnik przetargu, który wygrał przetarg, uchyli się od zawarcia umowy.

Otwarcie ofert i ogłoszenie wyników przetargu nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Lubominie, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, pok. Nr 12 w dniu 5 grudnia 2025 r. o godz. 1030.

 Informacja o wyborze oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej www.lubomino.pl oraz Biuletynie Informacji Publicznej.

Komisja przetargowa odrzuca ofertę: jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie lub w niewłaściwym miejscu; złożoną przez oferenta, który nie wniósł wadium; złożoną  przez oferenta nie podającego danych osobowych lub danych firmy.

Komisja przetargowa wybiera ofertę, która zawiera najwyższą cenę.

Umowa na szafki na laptopy zostanie zawarta w terminie 7 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu.

 

Szafkę na laptopy będącą przedmiotem przetargu można obejrzeć w miejscu jej  przechowania, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym,  w dni robocze,  w godz. 900 – 1400.

 

Dodatkowych informacji udziela Pan Tomasz Kołodziejczyk, pokój Nr 12, tel. 895324450.

Wójt Gminy Lubomino zastrzega możliwość odwołania przetargu bez podania przyczyn.