Szanowni Państwo,
w związku z trwającą weryfikacją wniosku złożonego przez Gminę Lubomino w programie „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” proszę wszystkich mieszkańców, którzy złożyli oświadczenia i nie dostarczyli dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia krewnego w PPGR, o konieczności dokonania niezbędnych uzupełnień w złożonych przez Państwa oświadczeniach.
Dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia krewnego w PPGR:
- zaświadczenia o zatrudnieniu w PPGR;
- świadectwa pracy z PPGR;
- legitymacje służbowe lub inne;
- dokumenty pochodzące z ZUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentowych byłych pracowników PPGR;
- dokumenty pochodzące z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa i inne.
Dokumenty należy złożyć w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Lubomino, ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino w terminie do 13 grudnia 2021 r. do godziny 1500.
Informujemy, że za realizację konkursu grantowego “Cyfrowa Gmina – Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR” odpowiedzialne jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa i to CPPC wprowadza wszystkie zmiany w dokumentacji konkursowej.